Graag wil ik mij aan u voorstellen.
Mijn naam is Luc Rots.
Sinds 1 oktober 2008 heb ik mijn eigen engineeringbureau opgestart, genaamd
“Rowe engineering” te Bredevoort. De werkzaamheden die ik verricht zijn het ontwerpen en uitwerken van werktuigbouwkundige constructies.
De afgelopen 10 jaar ben ik werkzaam geweest bij Romédes engineering te Lichtenvoorde. Daar heb ik mij als Tekenaar/Constructeur bezig gehouden met het ontwerpen van snellopende machines voor de productieautomatisering van vele verscheidene producten voor klanten als IMS en FCI.
Tijdens deze periode ben ik ook veelvuldig gedetacheerd geweest op de afdeling engineering van diverse bedrijven met uiteenlopende disciplines.
Hieronder volgt een kleine opsomming van bedrijven waar ik werkzaam ben geweest.
• Euronorm Aandrijftechniek - Zutphen
(Engineering van lieren, mengers en speciaal-aandrijvingen)
• Polyketting - Zelhem
(Engineering van intern goederentransport voor de voedings- en genotsmiddelensector)
• MPS Meat Logistics - Lichtenvoorde
(Engineering van transportbanen en specifieke machines voor o.a. kratten- en lege kratten transport)
• AQUA - Lichtenvoorde
(Engineering van waterzuiveringsinstallaties)
• HP Valves - Oldenzaal
(Engineering van medium- en hogedrukkleppen)
• Püschel Automatisierungssysteme – Lüdenscheid (Duitsland)
(Engineering van montageautomaten voor o.a. Volkswagen en Mercedes)
• Machinefabriek Klein Hesselink (MKH) - Aalten
(Engineering van speciaalmachines voor o.a. de houtbewerkingsindustrie)
• HESS AAC - Hengelo (Overijssel)
(Engineering van specifieke machines voor het verwerken en transporteren van gasbetonblokken)
De CAD pakketten waar ik (ruime)ervaring mee heb zijn:
• OneSpace Designer Modeling
• OneSpace Designer Drafting (voorheen Me10)
Dus mocht u nu of in de toekomst capaciteitstekort willen invullen, of wenst u ondersteuning op uw engineeringsafdeling, aarzelt u dan niet om mij te bellen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Luc Rots
Rowe engineering
Tramstraat 24
7126AK Bredevoort
tel: 06-34769659
email: lwm.rots@telfort.nl